воскресенье, 25 марта 2012 г.

Թու ԹՈւ թՈՒ ոնց որ ամառա գալիս :)


Բարևներ....
Ճիշտ է գարունը նոր է սկսվել,բայց արդեն ամառվա շունչ եմ զգում,ամեն ինչ կարծես քիչ-քիչ վերադառնում է:Պուճուր երեխաները արդեն առավոտվանից խաղում են դրսում,պապիկները սկսել են իրենց '''նառդիի առաջնությունը''':Մի խոսքով  արդեն ուզում ես սկսել պլանավորել ամբողջ ամառդ,բայց վերադարձի~ր Հրաչ տես ինչ է կատարվում հիմա ` գարուն (լավա:), պայծառ եղանակ(շատ լավա;),դպրոց(զզվելիա,բայց ինչ անենք), բայց ամենակարևորը ԹՈՒՄՈ <3:Ճիշտ է մի պահ հիշում ես ,որ դպրոց ես գնալու վաղը,բայց փոխարենը քեզ ուրաղացնում է այն փաստը,որ նաև գնալու ես ԹՈՒՄՈ:Մի խոսքով արդեն շատ եմ խոսում  վերջը ` լավ տրամադրությունա մոտս ,ամեն ինչ շատ լավա,բայց գնամ դաս սովորեմ ,ինչ արած,գոնե լավ եղանակա զզվելով դաս չեմ անի: ՑՏ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий