пятница, 4 мая 2012 г.

Լուսանկարչական մրցույթի ամփոփումը և ցուցահանդեսը ԹՈՒՄՈ-յում





ՕօՕ վերջապես ավարտվեց մեր հիանալի պռոյեկտը` լուսանկարչական մրցույթը:Ցուցահանդեսը  կայացավ ԹՈՒՄՈ-յում,շատ լավ անցավ ամեն ինչ:Շնորհակալություն եմ հայտնում  իմ բլոգեր ընկերներին `Մուշեղին,Սերգեյին,Արմենին և Արամին:
          Շատ մեծ շնորհակալություն եմ հայտնում Տաթևին,Լուսինեին և Անիին , նրանք շատ են օգնել մեզ:Միայն այն ,որ նրանք  կազմակերպեցին այս ամենը դա ուղակի շատ մեծ բան է:Շնորհակալություն,որ դուք մեզ ծանոթացրեցիք տարբեր փորձառու բլոգերների հետ,մենք նրանցից շատ օգտակար խորհուրդներ ստացանք:Ցուցահանդեսին մասնակցեցին  հետաքրքիր և ստեղծարար տարբեր նկարներ,որոնցից ես արդեն կազմել եմ իմ ֆավորիտները:
           Լավ եզրափակեմ : Ցուցահանդեսն անցավ հիանալի,շնորհակալ եմ բոլորից:
Սրանք էլ մեր նկարները`

Սա էլ ես :)










2 комментария: