вторник, 14 августа 2012 г.

ԹՈՒՄՈ ծնունդդ Շնորհավո~ր




ԹՈՒՄՈՈՈՈ մեկ տարի անցավ ինչ դու բացվեցիր:Պատկերացնում ես  ուղիղ մեկ տարի առաջ զարմացած անցնում էինք քո ահռելի շենքի մոտով և չգիտեինք ,թե ինչ կարող ես դու լինել:Եվ հազիվ եկավ այն պահը ,երբ սեպտեմբերին առաջին անգամ մուտք գործեցինք ԹՈՒՄՈ:
Մի աննկարագրելի "աշխարհաերևույթ" շարժվող, այս ու այն կողմ գնացող, ԹՈՒՄՈբիլեր,բարձր տրամադրություն,լաաավ ընկերներ,հետաքրքիր պռոյեկտներ,ծանոթացում մասնագետների հետ,ընկերասեր ու բարի մարզիչներ:Չեմ կարում ուրիշ բառերով նկարագրեմ քեզ:
Մինչև հիմա ով ինձնից հարցնում է ,թե "Ինչ է ԹՈՒՄՈն?" չեմ կարողանում բացատրել,որովհետև այն աննկարագրելի է : Այսօր դու դառնում ես մեկ տարեկան....դեռ շատ երիտասարդ ես  ,բայց այնքան բան ես արդեն տվել դու քո ուսանողներին:
Շնորհավոր առաջին տարեդարձդ ԹՈՒՄՈ~:

Комментариев нет:

Отправить комментарий