воскресенье, 9 сентября 2012 г.

Վերջերս շատ քիչ եմ թարմացնում բլոգս...

Բարև բոլորին...
Ներողություն եմ խնդրում այն իմ կարդացողներից,որոնք բլոգից նորությունների են սապսում:
Ուղղակի չեմ հասցնում թարմացնել բլոգս,մի կողմից դասեր.մի կողմից մի բան մյուս կողմից մի ուրիշ բան:
Հա համել պատրաստվում եմ դիմելու FLEX երիտասարդների փոխանակման ծրագրին,ու դրա համար ավելի շատ եմ վերջերս  հատկացնում անգլերենին:
FLEX ը մի յուրօրինակ ու շատ կայֆ ծրագիրա:Ինքը իրենից ներկայացնումա երիտասարդների փոխանակման ծրագիր ԱՄՆ ի հետ:
Այսինքն Սեպտեմբեր-Հոկտեմբեր ամիսների մեջ ես հանձնելու եմ քննություններ,սկզբնական հեշտ,հետո ավելի բարդ:Ու հաջողությամբ հանձնելուց հետո,կարողա մեկ ուսումնական տարի անցկացնեմ ԱՄՆ-ում:Էնպես ,որ շատ եմ լցված հավատով ու ուզում եմ գնաամ~):
Լավ սա էլ երևի գլխավոր պատճառներից էր,որ ասեցի:
Մի խոսքով էլի գնամ պարապեմ:
Մինչ :) ~ ~ ~

Комментариев нет:

Отправить комментарий