воскресенье, 30 декабря 2012 г.

Տարին վերջացավ~Շնորհավոր Ամանոր և Սուրբ Ծնունդ





Ուրեմն ...
2012-ը "ամենաքննարկված" տարին էր ինձ համար:
Դե չգիտեմ...ինչ-որ նվաճումներ չեմ արել,որ գրեմ դրանց մասին "դեռ ամեն ինչ առջևում է իմ համար" :D
Լավ ...ասեմ ,որ շատ կա~յֆ տարի էր,խոսակցություններով աշխարհի  վերջի մասին,այլոլորակայինների և այլն:
Ոնց կարող եմ չհիշել իմ կողմից էդքան չսիրված,բայց մեգահիթ դարձած GANGNAM STYLE-ը ,որը հենց էս տարի ունեցավ 1 միլլիարդից ավելի դիտումներ ու դարձավ ամենադիտվածը YouTube-ում:
Դե տեխնոլոգիայի ոլորտում էլ չասեմ ինչ զրթը  փրթներ արտադրվեցին Galaxy,Smart TV-ներից սկսած ու iPad Mini,iMac-ով վերջացրած:
Ասեմ ,որ կայֆ տարի էր նաև ԹՈՒՄՈ-յում:Շատ լավ ու կրեածիվ վիդեոներ նկարեցինք,առաջինը ամառը ` 




Դե երկրորդի մասին մի փոքր ուշ կասեմ,իհարկե էս փոստում :)

Դե ԹՈՒՄՈ-ից մի փոքր ավելի հետաքրքիր բաներ եմ սպասում 2013-ին,ավելի կրեածիվ:
Գիտե՞ք ,որ ԹՈՒՄՈ-ին եմ կարոտել,որը ամենասկզբում էր:Այսպես ասած էն "անմեղ" ԹՈՒՄՈ-ն ,իսկ հիմա մի քիչ ուրիշա .... :) Բայց ինչ էլ ուզում ա լինի ինքը իմ համար Հայաստանում համար 1-նա ,որպես կրեածիվ կրթահամալիր:

Լավ ասեմ ,որ ես էլ եմ նամակ գրել ձմեռ Պապուն,նախորոք ասեմ գժի տեղ չդնել,հա հիմա մարդ եմ մի բանի էլ հավատում եմ,դե ինձ թվումա որ մի ուժ կա ֆյսոտակի ,որ Նոր տարուն մի ձև ազդումա բոլորիս վրա:

Լավ մաղթում եմ բարի օձի տարի լի անակնկալներով ,ես էլ շաաաաաա~տ պլաններ ունեմ 2013-ի հետ կապված ու հուսով եմ կիրագործվի:
Անցնեմ քիչ առաջ գրածիս:Ուրեմն ԹՈՒՄՈ 365-ը առաջին վիդեոն էր ,որի մասին բլոգումս խոսացել էի:Այս մեկը Նոր տարվա առթիվ ենք նկարել ու ինքը նկարագրումա նոր տարին ԹՈՒՄՈ-յում հուսով եմ դուրներդ կգա `




Ինքը շա~տ կրեածիվա ու բարի,իմիջայլոց ես էլ կամ մեջը ու մի շարք կայֆ երեխեք :)

Լավ էլիիի շաաաա~տ եմ խոսում- եզրափակեմ տարիս այս փոստով :
Մաղթում եմ Ուրախ Ամանոր և Սուրբ Ծնունդ  
              
                                                         :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий