суббота, 10 ноября 2012 г.

Բլոգս ամենայն ազնվությամբ ներողություն եմ խնդրում քեզնից,որ չհիշեցի ծննդյանդ օրը :(



Բլոոոոոգս.
Ես ոնց կարող էի մոռանայի այս ամենը.
Այն ամենը ,թե ինչ էինք անում մենք իրար հետ,անցած տարվա Նոյեմբերի 6-ին,իսկ այս տարի ես Նոյեմբերի 6-ին չէի էլ հիշում ,որ դու կաս.
ՆԵրողություուուն :( :)
Ճիշտ է շաաաատ շաաատ ու շա~տ մեղավոր եմ կներես... չէ° :Ճ
Ու վերջ այս ամենը վերջացնում ենք.
Նայեք - ճիշտ է ուշացրել եմ Նոյեմբերի 10-ին եմ շնորհավորում բլոգիս,բայց անցած լինի.
Ես 1 տարվա ընթացքում ինքը իմ երեխանա դարձել մի ուրիշ ձև.ինքը մի ուրիշ ձև միշտ իմ հետա ,միշտ իմ կողմից:Հլը էնքան փոստեր կա ,որ ուղղակի հետը կիսվել եմ բայց չեմ փոստել,որ դուք տենաք,իրանք մեր "դռաֆտերում" են, ու գիտենք մենակ ես ու ինքը:
Ոբշմ ինքը իմ համար ամեն ինչա,ու ես մեղավոր եմ ,որ չեմ հիշել:
Շնորհավո~ր բլոգս,երկար տարիների կյանք քեզ ու ինձ :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий