вторник, 4 декабря 2012 г.

Մի քանի բան ասեմ «Ռալֆ»-ի մասին :)


Աա~~~
Մի ամիս է չեմ գրել....
Ուզում եմ մի քանի բան ասեմ,բայց չգիտեմ ոնց:
Լաա~վ կխոսամ Դիսնեյի Նոր «Ռալֆ» "Wreck-it-Ralph" անիմացիոն ֆիլմի (մուլտֆիլմի)  մասին:
Ուրեմն ես շա~տ եմ հավանել իրան:
Մուլտֆիլմը պատմում~է մի խաղի հերոսի մասին ում անունը Ռալֆ է,նա այդ խաղում հանդիսանում է բացասական կերպար,բայց մուլտֆիլմում`(իրական կյանքում) դրական:



Մուլտֆիլմը պատմում է ,թե Ռալֆը ինչքան է հոգնել իր վատ կերպարից ,և թե ինչպես է նա տեխափոխվում ուրիշ խաղ, դրական կերպար դառնալու համար:Մուլտֆիլմը շա~տ հետաքրքիր է դա ասում եմ միայն թրեիլերը նայած :D
Ռալֆը հանդիպում է մի փոքրիկ աղջնակի ,որի հետ էլ շարունակվում է ողջ պատմությունը:Իմիջայլոց «Ռալֆ» -ի պրեմիերան եղել է այս տարվա Նոյեմբերի 1-ին, առաջինը Հունգարիայում,այնուհետև Քուվեյթում ու Ռուսաստանում,ԱՄՆ-ում եղել է Նոյեմբերի 2-ին :
Ներքևում տեղադրել եմ Թրեիլերները ռուսերենով և անգլերենով:Հատկապես ուշադրություն կդարձնեք 0:44 վայրկյանից սկսած `ժողովի անդամներին (մի քանի հոգու կճանաչեք հաստա~տ:)
Ավելին «Ռալֆ»-ի մասին այստեղ և այստեղ:

Հ.Գ Ես չեմ նայելու համացանցում հայտնված <<կինոթատրոնիցնկարացՌալֆը>>,այլ սպասելու եմ նոռմալին,որպեսզի էդ նայելու հաճույքը չկորի :D

                                                                                    Ռուսական թրեիլեր 1
     

                                                                                   Ռուսական թրեիլեր 2
     

                                                                                  Ամերիկյան թրեիլեր 1
      

                                                                                 Ամերիկյան թրեիլեր 2
      




Комментариев нет:

Отправить комментарий